Túra az esőben - Bhután 14. nap
2018. augusztus 05. írta: AkosDmhd

Túra az esőben - Bhután 14. nap

Ma teljesen megvilágosodtam és rájöttem, hogy ki kell költöznöm a kampuszról. Nekem ez sajnos nem megy. Amikor ezt megosztottam Heidi-vel, az egyik kanadai lánnyal, akkor kiderült, hogy ők már intenzíven keresnek lakást Brook-kal, a másik kanadai lánnyal, és találtak is egy 3 szobás apartmant. Hát ez nagyszerű :D

Ez annyira feldobta a napom, hogy tök jól éreztem magam tőle. Ez most egy olyan rövidtávú cél, ami hajt előre és motivációt ad.

Ebéd után úgy döntöttünk, hogy nem megyünk el megnézni a Royal Botanic Gardent, mert itt mindenki csak fikázta, de helyette elmentünk túrázni. Itt a kampusz mögött már a hegyek vannak, és van egy nagyon szuper túraútvonal. Többé-kevésbé végig szakadt az eső, de ez nem volt rossz. Ilyen túrában még úgy sem volt részem. Másztunk a patakban (vagyis maga az út állt víz alatt), meg ösvényeken, meg olyan helyeken, ahol nekünk kellett kitaposni az utat, de nagyon szuper volt. Hárman mentünk csak: Brook, Ida (ő a német lány) és én. Van egy vízálló kapucnis kabátom, de az is hiába vízálló, ha a pára miatt belül izzadsz és tiszta víz leszel, de azért persze sokat segített.

A túra majdnem 3 óra volt. Az elején kiköptem a tüdőmet, de aztán lassan hozzászoktam a tempóhoz és az emelkedőkhöz is.

Visszafelé Brook elkezdte összeszedni a szemetet az úton. Nem sok volt, de egy-két dolog akadt eldobálva. Tippeljétek meg, mi az a cucc, amit a legtöbben hajigálnak el az út mentén. Főleg persze a kampuszhoz közeledve. A megoldást a képek alatt leírom.

Amikor visszaértem a szobába csurom vizes voltam. Minden lépésem egy óriási tócsát hagyott maga mögött, és nem vágytam semmire, csak hogy beállhassak a forró zuhany alá. Amikor kinyitottam a szobaajtómat, akkor megint 6 srác volt bent, abból kettő az ágyamon fetrengett cipővel és nem beszélgettek, csak nyomkodták a telefonjukat. Kicsit akkor kibuktam, és nyomatékosan megkértem őket, hogy ezt ezért ne. Meglepődtek, hogy először csak nevettek, és átültek a szomszéd ágyra. De erélyesebben jeleztem, hogy szeretném, ha most magamra hagynábak, mert ezt sok vizes cuccot ledobnám magamről, és most kivételesen nem vágyom közönségre..

Holnap tudok beszélni az illetékesekkel, hogy fizessék vissza a szállásom és a kajám árát, és akkor keresek egy szállást a kampuszon kívül.

Összességében ez ma egy jó nap volt.

Mondjuk a szobatársam ágyában még mindig ketten alszanak, mert a haverja várólistás, és hogy a városban az unokatesójánál kellene lakjon, de finoman közöltem vele, hogy nem nagyon szeretném, ha ez hosszútávon így lenne, mert nekem néha a kettő is sok .

 

 Megoldás: koton

A bejegyzés trackback címe:

https://bhutan-bangkok.blog.hu/api/trackback/id/tr10014163193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása