Bhután 13. nap
2018. augusztus 04. írta: AkosDmhd

Bhután 13. nap

Kicsit zavarosnak érzem ezt az egész helyzetet, ami itt van. Reggel 9:45-ig adott határidőt az angol tanárnő, hogy leadjunk egy anyagot, de nem neki, hanem egy csajnak, akinek 9:30-tól órája van. Fel kell tölteni egy online felüleletre, de ki is kell nyomtatni. A nyomtató a könyvesboltban csak pendrive-ról tud nyomtatni, de nekem persze emailben volt, így könyörögtem a könyvtárban, hogy egy oldalt nyomtassanak ki. Ott kb pentium gépek vannak, így a 9:30-as határidőt is majdnem lekéstem, mert ugye a késés majdnem halálos bűn.

Amúgy az ilyen faszságokba fáradok bele. Úgy érzem, hogy ez nem is college, vagyis főiskola (vagy mittudomén minek kellene fordítani), hanem egy gimnázium. A színvonal is kb ott van, a követelmények is, a tanárok és a diákok hozzáállása is.

  • nincs késés
  • a facebook le van tiltva napközben
  • nem szabad a kampusz területén alkoholt fogyasztani
  • egész napos elfoglaltságot követel meg a suli
  • kórusban válaszolnak a diákok a tanár kérdésére
  • és általában az órákon csak a bullshit megy

Az esti órámat, mert nagyon faszán délután 5-kor is van egy órám, általában már felnőttek látogatják, mert ez munka melletti időbeosztást ad. De ezen is késett 3 diák, akiket nem engedett be baszki a tanerő, és kint kellett várniuk 10 percet, amíg újra kinyitotta az ajtót. Tiszta dedó.

Amúgy ezt az órát egy indiai faszi tartja, akinek semmennyire nem értem az angolját. Pontosan olyan mint azon az interjú videón (Yes, Sir), csakhogy ennek elméletileg PhD-ja is van. Egy kis gömböc, aki kicsit el van szállva magától, hogy 90 perc alatt meg tudta tanítani, hogy a stratégia szó a görög stratos és ago szavakból áll, de ennek a két jelentsét sikeresen felcserélte, ugyanis szerinte a stratos nem a hadsereg, hanem a vezetni szó.

Tőle sem fogok jobban megtanulni angolul.

A szobatársamat nem tudom hovatenni. Egy aranyos kissrác, aki vagy még abban a korban vagy hogy nem érdeklik lányok, vagy passz. Amúgy kb 22 éves csak fiúkkal lóg és most is ketten alszanak az ágyában. Most nem tudom, hogy mi merre, de nem azért fizettem kétszemélyes szobát, hogy itt hárman legyünk. Most én vagyok a köcsög? Lehet, hogy egy kibontakozó románcot készülök darabokra tépni? Most itt hajnali 1 van. Most csörtettek vissza és valamiért a bútorok nem voltak jól, ahol eddig voltak, ezért arra keltem, hogy tologatják én meg kicsit ideges letterm ettől.

Azt hiszem holnap, ami már ma van, lesz mit megbeszélnem vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://bhutan-bangkok.blog.hu/api/trackback/id/tr6814162303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása